To the English website
English
לאתר בעברית
עברית
Handmade Ceramic and fused Glass tiles
Designing Artistic Unique Synagogues
Stained glass, Tiffany Windows, Painted glass
Mural-Painted ceramic and glass Tiles
designing and creating Judaica art works
Application, samples of houses, kitchens, bath, doors
Handmade Unique, artistic House Signs
Art works, Monuments, Sculptures
Desisgning and producing Beit Leed Monument
Wall Painting
Handmade Jewelry designing and creating
My Studio


Home >> Stained glass, Tiffany Windows, Painted glass >> Stained Glass >> Stained Glass 73

Stained Glass 73

Click To Enlarge

Stained Glass 73           Order Now

Creating a Unique Gift-Handmade Painted glass-Vitrage - Sara Konforty.
I created a unique present for Idan Offer, Better Place Israel.
I was asked to create a Vitrage with all the offices and the selling points in Israel on the Israel Map, as a special gift to Idan Offer, Better Place Israel. from  Abraham Dothan, General Manager of Pi Glilot.
 
This work was done on 3 glasses, which I framed it into a special wood frame and lighted it with special lads.
I painted of the glass the Israeli map with glass colors, and added fussed glass.

Here is some of the comments of TheMarkerCafe friends: 

להלן תגובות גולשים לבלוג שלי עם תמונות עבודה זו, בדה מרקר קפה:

463 ציפיות, 233 תגובות מ-23.12.09 26.12.09  

האם הייתם מחליפים את הכתב הידני האמנותי על גבי הויטראז' בכתב גרפי תעשייתי?
232 תגובות יום רביעי, 23/12/09, 21:31
יצירת מתנות מיוחדות -ויטראז מצויר – בטר פלייס  
   נתבקשתי ליצור ויטראז'ים מצוירים - מתנות הערכה והוקרה ל שי אגסי, מייסד בטר פלייס ישראל, עידן עופר, יו"ר מועצת המנהלים בטר פלייס ישראל, ו משה קפלינסקי מנכ"ל בטר פלייס ישראל , מאת אברהם דותן - מנכ"ל חברת פי גלילות.
נושא הוויטראג המצויר הוא: ציור אתרי בטר פלייס בישראל על גבי מפת ארץ ישראל- בצורה אמנותית, עבודת יד. ייצרתי עבודת ויטראז מיוחדת זו על גבי 3 שכבות זכוכית כדי ליצור אפקט מיוחד וכדי לקבל את התוצאה המבוקשת.
ביצעתי את העבודה על גבי זכוכית חלבית, על גבי שכבת זכוכית שנייה שקופה, שעליה ציירתי את מפת ארץ ישראל, ועל וכן על גבי שכבת הזכוכית  שלישית, עליה ציירתי ידנית את כל הכיתוב המבוקש, על  פני המפה המצוירת. העבודות ממוסגרות במסגרת עץ אורן מלא, והוספתי לעבודה תאורת לדים מאחורי התמונה, עם אפשרות הדלקה וכיבוי. 
  גודל כל עבודה 90 על 50 ס"מ.
   האם הייתם מחליפים את הכתב הידני האמנותי על גבי הויטראז' בכתב גרפי תעשייתי?  
   המשך חודש טוב,  
   שרה קונפורטי,
    ====================================================
מיקה אלמגור ‏23/12/09 22:01:
שרה, עבודתך היא יצירת גאונות, וכל פעם מחדש - עוצרת נשימה.
הגעת לאפקט מאוד יחודי ו"אחר" בעבודות האלו, והכתב הוא חלק מובנה ביצירה.
אולי כתב גרפי היה ברור יותר...
אבל המפות הן לא לצורך ניווט...
יש להן ערך אומנותי, רגשי, חברי, הכרתי והוקרתי...
הן סמל של תודה!
לכן בעיני הכתב מושלם כמו שהוא - עבודת יד שלך, מה אפשר לבקש יותר?
==============================================
The Horse Whisperer ‏23/12/09 22:05:
פשוט
לאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמיר
(מי צועק פה?)
==============================================
kuziel38 ‏23/12/09 22:47:
את בן אדם מאוד מוכשר ,
עבודה מקסימה ....
  בהצלחה ,
מיטל
==========================================
ofira‏23/12/09 22:56:
ממש לא הייתי מחליפה.
הכתב הוא עבודת יד כמו כל היצירה ומשתלב יפה.
כל הכבוד על הרעיונות האינסופיים שלך!!!!
מתנה נהדרת!!!
=============================================
rben ‏23/12/09 23:00:
נכון שכתב היד מקורי יותר- אבל במקרה הזה נראה לי שחשוב יותר להבין את הכתוב.
 יש כיתוב רב, והוא חלק בלתי נפרד מהמתנה-
לכן אני חושבת שחשוב שהוא יהיה קריא.
יפה מאד
רבקה
================================================
lemira ‏23/12/09 23:01:

הייתי משאירה את הכתב הקלאסי.
מירה
=============================================
judybac ‏23/12/09 23:03:
היי שרה  ,
אני  כן הייתי מחליפה את הכתב לכתב גרפי עדין ומסוגנן,
לדעתי הכיתוב ידגיש אף יותר בעוצמה את עבודת הויטראז'
 בכל מקרה עבודותיך מקסימות ביופיין ובצבעוניותן
יישר כוח
===============================================
cherryn ‏23/12/09 23:07:
לדעתי כן.
בכתב היד זה נראה חובבני מדי.
 צ'רי
==============================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:16:
צטט: מיקה אלמגור 2009-12-23 22:01:58
שרה, עבודתך היא יצירת גאונות, וכל פעם מחדש - עוצרת נשימה.
הגעת לאפקט מאוד יחודי ו"אחר" בעבודות האלו, והכתב הוא חלק מובנה ביצירה.
אולי כתב גרפי היה ברור יותר...
אבל המפות הן לא לצורך ניווט...
יש להן ערך אומנותי, רגשי, חברי, הכרתי והוקרתי...
הן סמל של תודה!
לכן בעיני הכתב מושלם כמו שהוא - עבודת יד שלך, מה אפשר לבקש יותר?
תודה לך יקירה,
מסכימה איתך בהחלט. מכיוון שהכוונה היתה לעבודה אמנותית,
הרי שכתב היד, גם אם אינו מדוייק ב-100%,
הרי שיש לו ערך מוסף גבוה,
בגלל היותו כתב יד , ולכן הוא חלק מהעבודה האמנותית,
ורק מוסיף לה ערך.
=======================================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:17:
צטט: The Horse Whisperer 2009-12-23 22:05:33
פשוט
לאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמיר
(מי צועק פה?)
צודק בהחלט,
צועקת יחד איתך -
מסכימה איתך בהחלט
נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
==========================================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:18:
צטט: kuziel38 2009-12-23 22:47:36
את בן אדם מאוד מוכשר ,
עבודה מקסימה ....
  בהצלחה ,
מיטל
  תודה לך יקירה,
ומה תשובתך בכל זאת?
כתב יד או גרפיקה?
==============================================
debie30 ‏23/12/09 23:22:
שרה יקרה,
ראשית היצירה מרהיבה ביופיה,
לדעתי, אין כמו כתב יד ,
בעיקר ביצירה שהקווים שלה כה זורמים,
במקרים האלה כתב תעשייתי הוא ברירת מחדל
אשר לא בקיאים בקליגרפיה,
מנסיוני, כאשר החלפתי כתב יד באותיות ממוחשבות
התרעמו עלי.
דבי
======================================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:34:
צטט: ofira2009-12-23 22:56:51
ממש לא הייתי מחליפה.
הכתב הוא עבודת יד כמו כל היצירה ומשתלב יפה.
כל הכבוד על הרעיונות האינסופיים שלך!!!!
מתנה נהדרת!!!
צודקת עופרהלה,
גם אני לא הייתי מחליפה.
אין כמו כתב יד כערך אמנותי.
יש אינסוף יצירות אמנותיות המבוססות על כתב ידני,
קליגרפיה במיטבה,
כמעט בכל שפה בעולם,
כתיבת המזוזות ידנית,
כתיבת ספר התורה נעשית בכתב יד,
ציורי אמנות שנכנסו להסטוריה  האנושית הן בתוספת מילים ידניות,
אין סוף דוגמאות.
===================================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:36:
צטט: rben 2009-12-23 23:00:46
נכון שכתב היד מקורי יותר- אבל במקרה הזה נראה לי שחשוב יותר להבין את הכתוב.
יש כיתוב רב,
והוא חלק בלתי נפרד מהמתנה-לכן אני חושבת שחשוב שהוא יהיה קריא.
יפה מאד
רבקה
  האם לא מבינים את הכתוב בכתב היד הידני?
צודקת שהכתב הוא חלק מהמתנה,
ולכן כתב יד ולא כתב גרפי יש לו ערך אמנותי לאין ערוך גבוה יותר.
גם הכתב יד קריא,
השאלה היא לא מה קריא יותר,
השאלה היא למה כתב גרפי על עבודה אמנותית,
המיועדת למתנה אמנותית????
תודה לך על תשובתך.
=========================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:41:
צטט: lemira 2009-12-23 23:01:13
הייתי משאירה את הכתב הקלאסי.
מירה
  מה זה כתב קלאסי?
כתב ידני או גרפיקה?
תודה לך - שרה
=======================================
pinkason1 ‏23/12/09 23:41:
* יפה בעיני הכל נראה יפה סוף שבוע נפלא
==========================================
שרה קונפורטי ‏23/12/09 23:49:
צטט: judybac 2009-12-23 23:03:48
היי שרה  ,
אני  כן הייתי מחליפה את הכתב לכתב גרפי עדין ומסוגנן,
לדעתי הכיתוב ידגיש אף יותר בעוצמה את עבודת הויטראז'
בכל מקרה עבודותיך מקסימות ביופיין ובצבעוניותן
יישר כוח
 תודה לך,
האם את באמת חושבת שכיתוב גראפי מדגיש עוצמת ויטראג'?
האם אינך חושבת שכתב יד ידגיש יותר את עוצמת הויטראז'?
הרי המטרה היא עבודת אמנות,
האם ראית פעם עבודה אמנותית אמיתית, עם מילים גרפיות תעשייתיות?
 האם לדעתך עבודה אמנותית בכלל יכולה לגור בכפיפה אחת עם
מילים גרפיות?
האם זה לא מחליש את העבודה במקום לחזקה?
========================================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 00:07:
צטט: cherryn 2009-12-23 23:07:54
לדעתי כן.
בכתב היד זה נראה חובבני מדי.
צרי,
וואוהו,
דווקא ממך לא הייתי מצפה לתשובה שכזו.
מה עם כל העבודות בתולדות האמנות,
תקופת הקוביזם, אפילו רמרנדט,
 ליאונרדו דה וינצי', אמני הסוריאליזם,
דאדא, אמנות מושגית, (דושן)
אמנות הפופארט שנות ה-60,
לכתב היד יש את כל התכונות האמנותיים שאין לכתב הגרפי כמו:
ייחודיות,  חד פעמיות, מקוריות, יצירתיות מיוחדת, איפיון אישי,
כל האמנות היהודית מהעת העתיקה, ימי הביניים עסקו בכתב האמנותי,
ועוד ועוד ועוד,
איך כתב יד על ציור של אמן רציני (לא של חובבן) ,
יכול להיות חובבני???
מוזרה לי תשובתך.
אני מציעה לך להתעמק מעט בתולדות האמנות,
ואני בטוחה שתשובתך היתה משתנה.
תודה לך
========================================== 
שרה קונפורטי ‏24/12/09 00:22:
צטט: debie30 2009-12-23 23:22:58
שרה יקרה,
ראשית היצירה מרהיבה ביופיה,
לדעתי, אין כמו כתב יד ,
בעיקר ביצירה שהקווים שלה כה זורמים,
במקרים האלה כתב תעשייתי הוא ברירת מחדל
אשר לא בקיאים בקליגרפיה,
מנסיוני, כאשר החלפתי כתב יד באותיות ממוחשבות
התרעמו עלי.
דבי
דבי יקרה,
תודה לך על תגובתך,
אני מסכימה איתך בהחלט-
אני גם מעדיפה תמיד כתב ידני.
======================================= 
שרה קונפורטי ‏24/12/09 00:23:
צטט: pinkason1 2009-12-23 23:41:56
* יפה בעיני הכל נראה יפה סוף שבוע נפלא
  תודה וחודש טוב
=======================================
til4 ‏24/12/09 00:35:
שרה יקרה,
עבודתך נפלאה ולא הייתי משנה את הכיתוב.
בני
=====================================
yael.co ‏24/12/09 00:39:
זו המתנה היפה והמקורית שראיתי בחיי
  לא הייתי משנה כלום
 אוהבת מאוד את הכתב הזה, יש בו חום וזה נראה מאוד אישי
==============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 00:50:
צטט: til4 2009-12-24 00:35:48
שרה יקרה,
עבודתך נפלאה ולא הייתי משנה את הכיתוב.
בני
תודה בני,
גם אני בדעתך,
חודש טוב לך
===============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 00:51:
צטט: yael.co 2009-12-24 00:39:58
זו המתנה היפה והמקורית שראיתי בחיי
לא הייתי משנה כלום
אוהבת מאוד את הכתב הזה, יש בו חום וזה נראה מאוד אישי
תודה לך יקירה,
גם אני חושבת כך,
חודש נפלא
=============================================== 
abigail hirsch ‏24/12/09 01:02:
נראה בעבודה הזו שהכתב יד הידני הוא חלק מהיצירה – לא הייתי משנה
=================================================
איריס א ‏24/12/09 01:07:
מתנה כל כך ראויה ומקורית,
עבודתך מדהימה,
בודאי שלא הייתי מחליפה את הכיתוב,
התוצאה יחודית ומרשימה...
================================================
איתן המיסטיקן ‏24/12/09 01:35:
כן  כתב  דפוס  היה  ראוי  יותר
================================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 01:38:
צטט: abigail hirsch 2009-12-24 01:02:40
נראה בעבודה הזו שהכתב יד הידני הוא חלק מהיצירה – לא הייתי משנה
בהחלט מסכימה איתך
==============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 01:39:
צטט: איריס א 2009-12-24 01:07:58
מתנה כל כך ראויה ומקורית,
עבודתך מדהימה,
בודאי שלא הייתי מחליפה את הכיתוב,
התוצאה יחודית ומרשימה...
 תודה לך,
גם אני לא הייתי מחליפה את הכיתוב.
 ===============================================
יחדיו נמתיק סוד ‏24/12/09 01:52:
ב"ה
שלום לחברתנו הנכבדה שרה
  יפה שאת מתייעצת אתנו, למרות שנראה לי שלך ברור מה את רוצה.
  גם אני הקטן, כמו רוב המגיבים, חושב שצדקת בבחירתך.
  לדעתי, כתב היד מוסיף לכל העתק מיצירה זו את היחודיות שלה –
יצירה העומדת בפני עצמה ואינה עוד העתק, אחד מתוך שלוש.
 כול טוב, ובהצלחה רבה בכול אשר תעשי ותפני
 ידידכם דורש שלומכם הטוב, שלמה
================================================
גן נעול ‏24/12/09 02:06:
אלופההההה ביצירת אומנות הזכוכית אין לי מילים
נפעמת מהיופי האינסופי הזה !!!
שבוייה בכישרונך :-)
יפעת  
===============================================
mick9 ‏24/12/09 02:16:
שרה  באמת  הצחקת  אותי  מעט
  את  שואלת  כאן  שאלה
 שבסוף  מתבררת  כרטורית
 [  מישהי  מביעה  דעתה  ואת  מיד  שולחת  אותה  לעשות  עבו'  סמינריונית
 על  תולדות  האומנות...................נו...............באמת ]
 גם  אני  חושבת  שעדיף  כתב  מודפס
כי  בד'כ  אדם  אוהב  את  כתב  ידו  שלו  ולא  של  אחרים
 כתב  יד  זה  משהו  איש  מאוד
  וקשה  להתחבר  לכתב  יד  של  מישהו  ועוד  לתלות  על  הקיר.
  עזבי  אותך  מתקו'  הקוביזם  והאוטיזם.............חחח
  אני  גם  כועסת  עלייך  שנעלמת  לי  ביומיים  האחרונים
  אפילו  כתבתי  עלייך  בפוסט  האחרון  שלי
 ..איך  לא  התייצבת  לקרוא  ????????????
ביי  מתוקה
  =====================================
אור נגוהות ‏24/12/09 02:37:
לא הייתי מחליפה את הכתב..
יש בו משהו אוטנטי, מיוחד..
תודה:)
=========================================
הנריק הצייר ‏24/12/09 03:34:
בשום שנים ואופן - לא
=========================================
 שרה קונפורטי ‏24/12/09 04:06:
צטט: גן נעול 2009-12-24 02:06:28
אלופההההה ביצירת אומנות הזכוכית אין לי מילים
נפעמת מהיופי האינסופי הזה !!!
שבוייה בכישרונך :-)
יפעת  
  ואת אלופת המילים,
אלופת התגובות,
אין עלייך,
את ענקית בכתיבתך.
========================================
צבע השרב ‏24/12/09 04:18:
אותנטי, מקסים
====================================
 שרה קונפורטי ‏24/12/09 04:20:
צטט: mick9 2009-12-24 02:16:02
שרה  באמת  הצחקת  אותי  מעט
  את  שואלת  כאן  שאלה
 שבסוף  מתבררת  כרטורית
  [  מישהי  מביעה  דעתה  ואת  מיד  שולחת  אותה  לעשות  עבו'  סמינריונית
  על  תולדות  האומנות...................נו...............באמת ]
  גם  אני  חושבת  שעדיף  כתב  מודפס
 כי  בד'כ  אדם  אוהב  את  כתב  ידו  שלו  ולא  של  אחרים
 כתב  יד  זה  משהו  איש  מאוד
 וקשה  להתחבר  לכתב  יד  של  מישהו  ועוד  לתלות  על  הקיר.
  עזבי  אותך  מתקו'  הקוביזם  והאוטיזם.............חחח
  אני  גם  כועסת  עלייך  שנעלמת  לי  ביומיים  האחרונים
  אפילו  כתבתי  עלייך  בפוסט  האחרון  שלי
 ..איך  לא  התייצבת  לקרוא  ????????????
  ביי  מתוקה
  את יודעת שאני חולה עלייך,
וגם מעריכה אותך,
ואפילו מאד מאד,
אבל לא יעזור לך,
איני מסכימה איתך לגמרי.
מה זאת אומרת כל אדם אוהבת את כתב ידו שלו ולא של אחרים....
  וואללה,
המצאת לי כאן המצאה חדשה, יקרה,
רוצי בהר להוציא זכויות יוצרים,
פטנט על ההמצאה.
מה זה צריך להיות?
  את יודעת כמה כסף מקבלים כל הכותבים למיניהם על כתב ידם?
  דווקא את?
גם אותך אשלח תיכף ומיד לפינה,
ולעוד 2 עבודות סמינריוניות,
  ודווקא אני אוהבת את כתב ידך שלך,
מה תאמרי על כך?
האמת,
איני מכירה מישהו שאוהב דווקא את כתב ידו.
  בשורה התחתונה,
כתב ידני תמיד ומעולם היה מוערך יותר מכתב גרפי,
גם ביהדות תשמישי קדושה שונים, כשכתב היד מוקפד,
וכתב היד יפה,
כל העבודה מקבלת חשיבות,
ונחשבת ל"מהודרת",
כתיבה מהודרת,
  מדוע קלף של מזוזה מוערך יותר בגלל כתב היד?
ופסול אם הוא מודפס?
כנ"ל לגבי ספרי תורה, מגילות,
תעודות למיניהן,
עבודות אמנות של אמנים  ידועים בסגנון הקוביסטי,
הפוטוריסטי,
כמו פיקאסו ובראק,
אמנים מהתקופה הסוריאליסטית כמו חואן מירו,
פול קליי, מקס ארנסט, אמנים אחרים מתקופת הדאדא כגון:
מרסל דושאן, פרנסיס פיקבייה, ז'אן ארפ, מאן ריי,
טאפייז האגדי שאני חולה עליו, ראושנברג, הצייר הגאוני מתקופת הפופ,
ואינספור אמנים, מדובר כאן באמנות!!!!!!!!!!!
נא לא לשכוח- מדובר באמנות.
  ==========================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 04:24:
צטט: אור נגוהות 2009-12-24 02:37:54
  לא הייתי מחליפה את הכתב..
יש בו משהו אוטנטי, מיוחד..
תודה:)
בוודאי שלא,
גם אני לא הייתי מחליפה
תודה לך
 ==============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 04:25:
צטט: הנריק הצייר 2009-12-24 03:34:38
בשום שנים ואופן - לא
========================================== 
נכון מאד הנריק הצייר,
ציירים לעולם לא יחליפו כתב יד בגרפיקה.
==========================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 04:27:
צטט: צבע השרב 2009-12-24 04:18:58
אותנטי, מקסים
 תודה,
=======================================
אסתר רבקה ‏24/12/09 05:11:

מקסים מושקע ומיוחד.
=====================================
arnonoshri ‏24/12/09 05:40:
מובן שעבודה ידנית עם תשומת לב של האמן ,
עדיפה ללא כל ספק על יצור תעשיתי, עלי והצליחי.
========================================
lockoson ‏24/12/09 05:57:
כןןןןןןןןןןן
====================================
אקובילדינג ‏24/12/09 06:10:
שרה יקירה,
העבודה יפהפיה ללא ספק,
הרעיון מעולה,
למה לשאול שאלות?
הרי כבר אמרו לפנינו -
באמנות כמו באמנות - 
אין דבר כזה שאין דבר כזה....
======================================
שי רזיאלי ‏24/12/09 06:15:
שרה יקרה,
  הויטראז' שיצרת - אומנות לשמה. ממש נהדר.
הכיתוב הידני על המפה מקורי ומוסיף חן מיוחד. הייתי רק מחליף את
הכיתוב למטה (ההקדשה) "לעידן עופר..וכו'..
מכתב באותיות דפוס לכתב יד מעוגל ובסטייל של הויטראג'.
  ======================================================
רויטל ברזילי ‏24/12/09 06:39:
שרה יקרה
עצם העובדה שבכלל אפשר לכתוב בזכוכית - נראית לי פלא לגמרי
הכתב מקסים בעיני, כמו גם המפות המדהימות...
איזו מתנה מרגשת מקבל האיש ההוא :)
מתנת הכשרון שלך מוכפלת פי כמה, כשאת יכולה גם לרתום אותו לנתינה של אדם אחר....
להכנס לראש של המזמין, וליצור עבורו כזו יצירה!!!
מוכשרת ואמנית מבורכת.
=====================================================
שושי פולטין ‏24/12/09 06:42:
לשרה,
התמונה עצמה נהדרת,
אם באמת צריך לקרוא את הכיתוב , הרי שבצורתו הנוכחית הוא מפריע לי לעין.
אם זה חלק מהאומנות - להשאיר אותו כפי שהוא,
מה שהייתי משפרת במקרה כזה , זה לצמצם בכיתוב
למשל:
במקום 'משרדי הנהלת החברה'
לרשום :'הנהלה'
או 'משרדי הנהלה'
  במקום: 'אתרי טעינה והחלפת מצברים'
להוריד את המילה אתרי
וכך: 'מרכז מבקרים ומכירות'
המילה ארצי מיותרת
הפחתה בכיתוב תעשה זאת יותר ברור.
=============================================
שובוגנזו ‏24/12/09 06:43:
ראשית מקסימה אומנותך.
גם אני חושב שאין צורך להחליף את הכיתוב,
הכיתוב הידני נותן תחושה של משהו קרוב ידידותי ולא מנוכר
ומחזק את העובדה שנעשתה "עבודת יד" שהיא שם נרדף לאומנות.
                   בהצלחה.
===============================================
שרה,
עבודות מדהימות מושקעות ומשקפות את האומנות במיטבה, ממש WOW
אל תשני כלום, לפעמים אומן, אסור לו להאזין לסביבה ולהשאר בפינה המוגנת שלו.
. בהצלחה בהמשך, יהודה
======================================================
ורדיתה ‏24/12/09 06:45:
לא הייתי מחליפה זה מאוד יפה
====================================================
venus10 ‏24/12/09 07:03:
התבוננתי בעבודות שלך באתר
את מוכשרת
עבודות מדהימות
מרהיבות
שילובי הצבעים  מרהיב
כל הכבוד!!
==================================================
הכי טבעי זה הכי פשוט
===============================================
ידידת אמת ‏24/12/09 07:10:
שרה היקרה,
גם אני לא הייתי משנה......לדעתי כתב יד זו חתימת הכותב ואין יפה יותר ומקורי יותר!!
העבודות שלך יפהפיות ..
=================================================
anaatti ‏24/12/09 07:24:
יתכן שכתב תעשייתי היה יוצר ברור יותר, אך אני אישית אוהבת את הכתב כך עבודת יד,,
 יש בזה חמימות ונגיעות אישיות יותר,
  ==============================================
איילת ע. ‏24/12/09 07:40:
אני כן הייתי מחליפה
זה לא פוגע ביופי של עבודת היד
הכיתוב לסוג כזה של מתנה צריך להיות גרפי מקצועי לטעמי.
אבל באמת - זה עניין של טעם...
=============================================
אור2009 ‏24/12/09 07:42:
איזו יצירה מופלאה.
כולם כבר כתבו לפני.
בעבודה אוטנטית שכזאת עדיף בעיני
להשאיר את כתב ידך האוטנתי .
תודה
=============================================
nizza64n ‏24/12/09 07:45:
להחליף כתב מיוחד ואומנותי בכתב גרפי ודפוסי
ממש לא נראה!!!!!!!
לא מחליפים יופי בפשטות
בטח לא בעיטורים וקישוטים
אומנותיים
==================================== 
צפונית אחת ‏24/12/09 07:57:

למה להחליף? כתב יד עם אופי..
ייחודי..
מאוד אוהבת את פלטת הצבעים שלך.. מאוד..
בהצלחה..
=====================================
יד ענוגה ‏24/12/09 07:57:

זו עבודה יפה ומיוחדת.
עדיף להשאר בכתב יד.
אפשר היה לנסות אולי בפונט / גודל אחר.
בהצלחה!
========================================
mick9 ‏24/12/09 07:59:
צטט: שרה קונפורטי 2009-12-24 04:20:09
צטט: mick9 2009-12-24 02:16:02
שרה  באמת  הצחקת  אותי  מעט
את  שואלת  כאן  שאלה
שבסוף  מתבררת  כרטורית
[  מישהי  מביעה  דעתה  ואת  מיד  שולחת  אותה  לעשות  עבו'  סמינריונית
על  תולדות  האומנות...................נו...............באמת ]
 גם  אני  חושבת  שעדיף  כתב  מודפס
  כי  בד'כ  אדם  אוהב  את  כתב  ידו  שלו  ולא  של  אחרים
  כתב  יד  זה  משהו  איש  מאוד
וקשה  להתחבר  לכתב  יד  של  מישהו  ועוד  לתלות  על  הקיר.
עזבי  אותך  מתקו'  הקוביזם  והאוטיזם.............חחח
 אני  גם  כועסת  עלייך  שנעלמת  לי  ביומיים  האחרונים
אפילו  כתבתי  עלייך  בפוסט  האחרון  שלי
 .איך  לא  התייצבת  לקרוא  ????????????
  ביי  מתוקה
=================================
  את יודעת שאני חולה עלייך,
וגם מעריכה אותך,
ואפילו מאד מאד,
אבל לא יעזור לך,
איני מסכימה איתך לגמרי.
מה זאת אומרת כל אדם אוהבת את כתב ידו שלו ולא של אחרים....
  וואללה,
המצאת לי כאן המצאה חדשה, יקרה,
רוצי בהר להוציא זכויות יוצרים,
פטנט על ההמצאה.
מה זה צריך להיות?
  את יודעת כמה כסף מקבלים כל הכותבים למיניהם על כתב ידם?
  דווקא את?
גם אותך אשלח תיכף ומיד לפינה,
ולעוד 2 עבודות סמינריוניות,
  ודווקא אני אוהבת את כתב ידך שלך,
מה תאמרי על כך? האמת,
איני מכירה מישהו שאוהב דווקא את כתב ידו.
  בשורה התחתונה,
כתב ידני תמיד ומעולם היה מוערך יותר מכתב גרפי,
גם ביהדות תשמישי קדושה שונים, כשכתב היד מוקפד,
וכתב היד יפה,
כל העבודה מקבלת חשיבות,
ונחשבת ל"מהודרת", כתיבה מהודרת,
  מדוע קלף של מזוזה מוערך יותר בגלל כתב היד?
ופסול אם הוא מודפס?
כנ"ל לגבי ספרי תורה, מגילות,
תעודות למיניהן,
עבודות אמנות של אמנים  ידועים בסגנון הקוביסטי,
הפוטוריסטי,
כמו פיקאסו ובראק,
אמנים מהתקופה הסוריאליסטית כמו חואן מירו,
פול קליי,
מקס ארנסט,
אמנים אחרים מתקופת הדאדא כגון:
מרסל דושאן,
פרנסיס פיקבייה,
ז'אן ארפ,
מאן ריי,
טאפייז האגדי שאני חולה עליו,
ראושנברג, הצייר הגאוני מתקופת הפופ,
ואינספור אמנים,
מדובר כאן באמנות!!!!!!!!!!!
נא לא לשכוח-
מדובר באמנות.
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תראי  שרה  אהובתי,  מה  קורה  כשאת  ערה  כל  הלילה...............
  תשובתך  כאורך  הגלות
  דבר  שני,  לי  לדוג'  יש  כתב  יפה  ומיוחד  הייתי  מראה  לך
  ולא  כל  כתב  יד  אחר  הייתי  רוצה  לתלות  בסלון  שלי     באמת.............
  אולי  רק  אני  כזו.  מה  לעשות  ???  אז  תשברי  עליי  וואזה  בגלל  זה  ???
  אני  מעדיפה  כתב  מודפס  שנראה  יותר  רציני -  אלגנטי   ו..........שרמנטי  ...............או-אה
  ביי  אהובתי  ועדיף  שתמשיכי  לעשות  'פיוזינג'  מלכתוב  פה ' מגילות  אמנות '
  סתם  נשמה   הכל  בצחוקקק    [  חוץ  מדעתי  ה'לגיטימית'  אני  מקווה..........] 
  =====================================================
רסיס דימעה ‏24/12/09 08:10:
ליקרוא היום משהו כתוב בכתב יד - זה נדיר,,,,,,,,,
היום כל המכתבים, הפיתקיות שאנחנו מעבירים לאחרים, שיעורי בית הכל כתוב בדפוס,,,,,
העבודות שלך מהממותתתתתתתתתתתת 
 ========================================================
הרב יוסף ויצמן ‏24/12/09 08:45:
הבוקר כאשר פתחתי את הקפה וראיתי את ההודעה של שרה
ידעתי שבשניות הקרובות הולך להיות משהו מעניין,
פתחתי את הקישור ופשוט נפלטה מפי קריאת  WOOW
הויטרז'ים מדהימים
ואני עומד תוהה ונדהם:
עד היכן? 
עד היכן יכול להגיע הכישרון המיוחד הזה?
עד היכן יכול להגיע הכישרון המדהים הזה?
במה זכינו אנו חברי הקפה שתשתפי את כולנו ביצירות קסומות אלו?
שרה יקרה את פשוט אוצר בלום
הרעיונות והיצירות שלך הרי ה כמעיין המתגבר,
תודה רבה על השיתוף ועל החוויה המדהימה.
ולעצם השאלה לפי דעתי הכתב הוא מקסים אותנטי ונהדר
הוא מוסיף לתמונה אווירה מיוחדת ומכניסה את הצופה לתוך עולם קדום ועלום.
אולם את  אתרי בטר פלייס בישראל  ואת השמות של ממען המתנה והנמענים הייתי כותב בכתב תעשייתי,
יש כאן כעיין שילוב של חברה מתקדמת אשר נמצאת בשלהי שנת 2010 ביחד עם העבר.
==========================================================
סוקראטס 1 ‏24/12/09 08:50:
היי שרה בוקר טוב
אין ספק שבצילום הוויטראזים מרשימים מאד
ואני מאמין שיצא לי לראות אותם גם במציאות
.בהקשר לשאלתך
אני מאלה שחושב שאין להתערב בחופש היצירה של אומן
סוקראטס
==========================================================
מלאך מקומי ‏24/12/09 08:51:
שלום שרה!
קשה לי להביע את דעתי!
אני כחובב ויטראז'ים עוד
מצעירותי ומבתי כנסת
השונים בעת ביקורי בהם
אהבתי את האוטנתיות שלהם
וזה מה שחקוק בי עד היום!
הכל בעיני המתבונן..
=================================================
Naomi P ‏24/12/09 08:53:
NEVER 
שרה רק כמו שיצרת.
ארץ ישראל כמו פעם.
ניחוח של ילדות נוסטלגית חשתי.
  הכי אותנטי שיכול להיות
נאמן למקור. איזו מתנה יפה
מעשה ידי אומן.
  כתב היד הוא הכי בעיני.
את הנפלא אני שולחת לך ליום שכולו אהבה.
  ===================================
דאז ‏24/12/09 08:55:
עברתי ליד נתניה אתמול ובשום מקום לא ראיתי את הקווים האלה,
שלדעתי רק מכערים את הויטראז'ים 
=========================================
עפרון רזי ‏24/12/09 09:04:
לשרה האומנית
את לא רק אומנית את גם אגדת שווק
מאות קוראים ומגיבים לך בהקשר לכתב היד
אולם הנושא החבוי כאן הוא השווק.
אנשים אוהבים את שמם על יצירותיך.
ולי זה מפריע.
בהערכה רבה
עפרון רזי
========================================
יעל פריאל ‏24/12/09 09:25:
לא. לא הייתי נוגעת בדבר ! 
  מקסים כמו שזה !!!
המשך יצירה מהנה,
ממני יעל.
===================================
אישה1 ‏24/12/09 09:25:
שרה היקרה,
היות ומדובר במתנה ולא ביצירה שאמורה לייצג משהו רשמי,
 אני מסכימה עם כל אלו שאמרו לפניי כי העבודה האותנטית היא המרשימה ביותר.
כך או אחרת, כל דבר שאת עושה הוא קסם בעיניי.
תודה ובהצלחה,
דינה
==============================
 woolf ‏24/12/09 09:28:
שרה איזו יצירה מופלאה. תודה שהבאת יום נפלא
==============================
נעימות ‏24/12/09 09:30:
תבורכי  יקרה!!!!
אוהבת  את  העבודות  שלך
הכי  חשוב  שאת  שלמה  
עם  העבודות  שלך
יפה  ולא  צריך  לשנות  כלום:))
שבת  שלום  מדבורה  בנעימות 
==============================
עופרה'לה ‏24/12/09 09:31:
לא הייתי מחליפה את האותיות.
הן נראות חלק אינטגרלי מהעבודה עצמה ומוסיפות לה "אישיות" הולמת.
 באהבה עופרה
=================================
מיכלנ. ‏24/12/09 09:36:
שרה, אוהבת את זה בכתב יד,
יותר אישי ומיוחד
נראה שהשקעת המון עבודה. 
רק שהשם באנגלית צריך להיות
Better Place
(שם עסק באותיות גדולות כל מילה)
 ===================================
רמיאב ‏24/12/09 09:37:
שרה יקרה,
ראשית העבודות יפות מאוד.
שנית, אני מתפלא על שאלתך... למה שאלת?
לפי תגובותיך לתגובות נראה שיש לך כבר תשובות מוכנות ודעתך לא תשתנה בעקבות תשובה זו או אחרת.
ישנה האימרה המפורסמת: "אם לא תשאל, איך תדע?"
ואצלך... אם את יודעת למה תשאלי?
אני דווקא מסכים עם mick9 ומשיבים ברוח דבריה.
גם בכתב יד של אותיות דפוס יש רמות שונות,
תקראי להן אומנותיות או ילדותיות או גרפיות מקצועיות.
 בהבדל מכתב-יד אישי באותיות כתב זורמות מאופיו של הכותב.
אני לא אביע את דעתי כדי לא לחטוף "שטיפה" כי כבר התקלחתי...  
אגב, חבל שלא ציינת את גודל העבודות.
בידידות אמיתית,
רמי
===========================================
יורם גרוסר ‏24/12/09 09:43:
לא הייתי מחליף את כתב היד.
אבל - נראה לי שקווי הקישור - מראי מקומות
מקלקלים משהו.
אולי לציין בעיגולים קטנים עם מספרים
את המקומות ובצד ימין בצורה מסודרת
יהיה מקרא לפי הספרות - הכתב בסדר- מתאים לארצנו
היפה והעתיקה
==============================================
לחישת הלב ‏24/12/09 09:47:
איזה יופי...מדהים !כשרונית בטירוף הינך.
לראות את יצירותייך.
ולהבין כמה נפלאות  יצירותייך.
דפדפתי והתענגתי תודה ששיתפת.  
===================================================
*מרוית באהבה.* ‏24/12/09 09:50:
יקרתי.
עבודתך מקסימה.
אני לא הייתי משנה את הכתב!
אהבתי וכיכבתי...(-:
==============================================
תמי וולף ‏24/12/09 09:55:
כן, כתב היד לא משתלב מקצועית בעבודת הויטראז,
אני הייתי מחליפה.
בהצלחה בכל בחירה שתחליטי!
==========================================
גיגי הפקות ‏24/12/09 10:08:
צטט: ofira2009-12-23 22:56:51
ממש לא הייתי מחליפה.
הכתב הוא עבודת יד כמו כל היצירה ומשתלב יפה.
כל הכבוד על הרעיונות האינסופיים שלך!!!!
מתנה נהדרת!!!
שרי
======================================= 
קוסם אמיתי ‏24/12/09 11:00:
==================================
נקודה שבלב ‏24/12/09 11:06:
שרה יקרה
מכיון ששאלת  ורצית תשובה
אז. 
1.המקרא הזה לאורך המפה , מפריע לי, פוגם לדעתי ביצירה הנפלאה.
2.המילים לרוב הן אותן המילים והחזרה עליהן לוקחת תשומת לב מהיצירה עצמה.
3.צורת האותיות לא משנה ,המקרא לדעתי היה צריך להיות על המפה עצמה
בצורת כל שהיא שתבחרי. משהו לאתר ומשהו להנהלה וואט אבר...
4. במיוחד ההקדשה ,לדעתי , לא צריכה להיות בכתב הזה.
  מהתגובות שלך ,אני באמת מבינה את הראש שלך
וזה מעולה גם כך.
=================================== 
אילנה ינובסקי ‏24/12/09 11:21:
יופי של עבודות ויטראג לא הייתי משנה כלום. פשוט יוצא מן הכלל
=======================================
רותי א' ‏24/12/09 11:45:
שרל"ה אהובה
איזה יופי! איזה כישרון! איזו אמנות! איזו שרל"ה זאת
...אחת יחידה ומיוחדת
מדהים!
לא הייתי משנה את האותיות
חוץ מ-הP Better Place
וואו..שווה היה להיכנס ..למרות שאני בחופשה מהאתר...
נשיקות שבת שלום
=================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 11:50:
צטט: arnonoshri 2009-12-24 05:40:47
מובן שעבודה ידנית עם תשומת לב של האמן , עדיפה ללא כל ספק על יצור תעשיתי, עלי והצליחי.
 בהחלט מסכימה איתך,
תודה לך והמשך יום נעים
=============================================
 שרה קונפורטי ‏24/12/09 11:52:
צטט: אקובילדינג 2009-12-24 06:10:50
שרה יקירה,
העבודה יפהפיה ללא ספק,
הרעיון מעולה,
למה לשאול שאלות?
הרי כבר אמרו לפנינו -
באמנות כמו באמנות - 
אין דבר כזה שאין דבר כזה....
בהחלט מסכימה איתך,
באמנות כמו באמנות-
אין דבר כזה שאין דבר כזה, אבל לפעמים,
יש דבר כזה,
תודה לך והמשך יום נעים
================================
צטט: שי רזיאלי 2009-12-24 06:15:11
שרה קונפורטי ‏24/12/09 11:59:
צטט: רויטל ברזילי 2009-12-24 06:39:26
שרה יקרה
עצם העובדה שבכלל אפשר לכתוב בזכוכית - נראית לי פלא לגמרי
הכתב מקסים בעיני, כמו גם המפות המדהימות...
איזו מתנה מרגשת מקבל האיש ההוא :)
מתנת הכשרון שלך מוכפלת פי כמה, כשאת יכולה גם לרתום אותו לנתינה של אדם אחר....
להכנס לראש של המזמין, וליצור עבורו כזו יצירה!!!
מוכשרת ואמנית מבורכת.
וואוהו,
כמה מחמאות,
איזו תגובה.....
תודה לך על תשובתך,
אמנית המילים,
כשרונית מדהימה שכמוך,
=============================================== 
  שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:07:
צטט: שושי פולטין 2009-12-24 06:42:15
לשרה,
התמונה עצמה נהדרת,
אם באמת צריך לקרוא את הכיתוב , הרי שבצורתו הנוכחית הוא מפריע לי לעין.
אם זה חלק מהאומנות - להשאיר אותו כפי שהוא,
מה שהייתי משפרת במקרה כזה , זה לצמצם בכיתוב
למשל:
במקום 'משרדי הנהלת החברה'
לרשום :'הנהלה'
או 'משרדי הנהלה'
 במקום: 'אתרי טעינה והחלפת מצברים'
להוריד את המילה אתרי
וכך: 'מרכז מבקרים ומכירות'
המילה ארצי מיותרת
הפחתה בכיתוב תעשה זאת יותר ברור.
 יש מן הצדק בדבריך.
אפשר היה גם כך.
ואפילו היה עדיף כך.
נכון מאד.
תודה לך והמשך יום נעים
==============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:08:
צטט: שובוגנזו 2009-12-24 06:43:25
ראשית מקסימה אומנותך.
גם אני חושב שאין צורך להחליף את הכיתוב,
הכיתוב הידני נותן תחושה של משהו קרוב ידידותי ולא מנוכר
ומחזק את העובדה שנעשתה "עבודת יד" שהיא שם נרדף לאומנות.
                                                              בהצלחה.
===================================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:13:
צטט: צרכנות וכלכלת המשפחה 2009-12-24 06:44:46
שרה,
עבודות מדהימות מושקעות ומשקפות את האומנות במיטבה, ממש WOW
אל תשני כלום, לפעמים אומן, אסור לו להאזין לסביבה ולהשאר בפינה המוגנת שלו.
. בהצלחה בהמשך, יהודה
נכון מאד.
ראשית זוהי עבודה מוזמנת עבור לקוחות,
שנית,
שאלתי לדעתכם באופן כללי,
שלישית,
אם לא אשאל איך אדע???
  תודה לך והמשך יום נעים
========================================================
ביי  מתוקה
את יודעת שאני חולה עלייך,
וגם מעריכה אותך,
ואפילו מאד מאד,
אבל לא יעזור לך,
איני מסכימה איתך לגמרי.
מה זאת אומרת כל אדם אוהבת את כתב ידו שלו ולא של אחרים....
וואללה,
המצאת לי כאן המצאה חדשה, יקרה,
רוצי בהר להוציא זכויות יוצרים,
פטנט על ההמצאה.
מה זה צריך להיות?
את יודעת כמה כסף מקבלים כל הכותבים למיניהם על כתב ידם?
דווקא את?
גם אותך אשלח תיכף ומיד לפינה,
ולעוד 2 עבודות סמינריוניות,
ודווקא אני אוהבת את כתב ידך שלך,
מה תאמרי על כך?
האמת,
איני מכירה מישהו שאוהב דווקא את כתב ידו.
בשורה התחתונה,
כתב ידני תמיד ומעולם היה מוערך יותר מכתב גרפי,
גם ביהדות תשמישי קדושה שונים, כשכתב היד מוקפד,
וכתב היד יפה,
כל העבודה מקבלת חשיבות,
ונחשבת ל"מהודרת",
כתיבה מהודרת,
 מדוע קלף של מזוזה מוערך יותר בגלל כתב היד?
ופסול אם הוא מודפס?
כנ"ל לגבי ספרי תורה, מגילות,
תעודות למיניהן,
עבודות אמנות של אמנים  ידועים בסגנון הקוביסטי,
הפוטוריסטי,
כמו פיקאסו ובראק,
אמנים מהתקופה הסוריאליסטית כמו חואן מירו,
פול קליי,
מקס ארנסט,
אמנים אחרים מתקופת הדאדא כגון:
מרסל דושאן,
פרנסיס פיקבייה,
ז'אן ארפ,
מאן ריי,
טאפייז האגדי שאני חולה עליו,
ראושנברג, הצייר הגאוני מתקופת הפופ,
ואינספור אמנים,
מדובר כאן באמנות!!!!!!!!!!!
נא לא לשכוח-
מדובר באמנות.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תראי  שרה  אהובתי,  מה  קורה  כשאת  ערה  כל  הלילה...............
תשובתך  כאורך  הגלות
דבר  שני,  לי  לדוג'  יש  כתב  יפה  ומיוחד  הייתי  מראה  לך
 ולא  כל  כתב  יד  אחר  הייתי  רוצה  לתלות  בסלון  שלי     באמת.............
 אולי  רק  אני  כזו.  מה  לעשות  ???  אז  תשברי  עליי  וואזה  בגלל  זה  ???
 אני  מעדיפה  כתב  מודפס  שנראה  יותר  רציני -  אלגנטי   ו..........שרמנטי  ...............או-אה
 ביי  אהובתי  ועדיף  שתמשיכי  לעשות  'פיוזינג'  מלכתוב  פה ' מגילות  אמנות '
  סתם  נשמה   הכל  בצחוקקק    [  חוץ  מדעתי  ה'לגיטימית'  אני  מקווה..........] 
  תמיד את חייבת להצחיק אותי כל כך???
תמיד???
למה מי זרק עלייך ואזה?
איך הגעת מאותיות כתובות לוואזה?
וגם ל פיוזינג???
את גם רוצה שאתן לך גושפנקה לדעתך?
זו דמוקרטיה,
וגם אם לא אתן לך,
מישהו יעצור בעדך?
נראה אם מישהו מעיז לחלוק עליךךךךך!!!!!!!!!!!
חולה עלייך.
ביי יקירה,
נדבר,
בשמחה,
למרות שאיני מסכימה איתך.
בסוף תסכימי גם איתי......
אוהבת
==========================================
  שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:32:
צטט: הרב יוסף ויצמן 2009-12-24 08:45:49
הבוקר כאשר פתחתי את הקפה וראיתי את ההודעה של שרה
ידעתי שבשניות הקרובות הולך להיות משהו מעניין,
פתחתי את הקישור ופשוט נפלטה מפי קריאת  
WOOW
הויטרז'ים מדהימים
ואני עומד תוהה ונדהם:
עד היכן? 
עד היכן יכול להגיע הכישרון המיוחד הזה?
עד היכן יכול להגיע הכישרון המדהים הזה?
במה זכינו אנו חברי הקפה שתשתפי את כולנו ביצירות קסומות אלו?
שרה יקרה את פשוט אוצר בלום
הרעיונות והיצירות שלך הרי ה כמעיין המתגבר,
תודה רבה על השיתוף ועל החוויה המדהימה.
 ולעצם השאלה לפי דעתי הכתב הוא מקסים אוטנתי ונהדר
  הוא מוסיף לתמונה אווירה מיוחדת
ומכניסה את הצופה לתוך עולם קדום ועלום.
  אולם את  אתרי בטר פלייס בישראל 
 ואת השמות של ממען המתנה והנמענים הייתי כותב בכתב תעשייתי,
  יש כאן כעיין שילוב של חברה מתקדמת אשר נמצאת בשלהי שנת 2010 ביחד עם העבר.
 תודה לך על תגובתך המדהימה,
וואוהן,
לא ציפיתי לזה,
כזה פירגון,
וכאלו מחמאות,
אין מי שיכול להתחרות איתך,
במה זכיתי אני?
תודה מקרב לב,
אם כי איני מסכימה לסיפא.....
   יום נפלא ,
וחודש טוב
=======================================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:35:
צטט: סוקראטס 1 2009-12-24 08:50:29
היי שרה בוקר טוב
אין ספק שבצילום הוויטראזים מרשימים מאד
ואני מאמין שיצא לי לראות אותם גם במציאות
בהקשר לשאלתך
אני מאלה שחושב שאין להתערב בחופש היצירה של אומן
סוקראטס
אני שמחה שיצא לך לראות את הויטראז'ים.
במציאות הויטראז'ים הרבה יותר מרשימים.
בהקשר לתשובתך,
זוהי עבודה מוזמנת,
ויש  גם את טעמו של הלקוח.
תודה לך,
המשך יום נפלא.
  ==========================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:37:
צטט: מלאך מקומי 2009-12-24 08:51:38
שלום שרה!
קשה לי להביע את דעתי!
אני כחובב ויטראז'ים עוד
מצעירותי ומבתי כנסת
השונים בעת ביקורי בהם
אהבתי את האוטנתיות שלהם
וזה מה שחקוק בי עד היום!
הכל בעיני המתבונן..
  וואללה,
כמה שאני מבינה אותך,
וגם מסכימה עם דעתך.
תודה לך על תגובתך היפה,
 יום נפלא ,
וחודש טוב
=============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 12:39:
צטט: Naomi P 2009-12-24 08:53:25
NEVER 
  שרה רק כמו שיצרת.
ארץ ישראל
כמו
פעם.
ניחוח של ילדות נוסטלגית חשתי.
  הכי אותנטי שיכול להיות
נאמן למקור.
איזו מתנה יפה מעשה ידי אומן.
כתב היד הוא הכי בעיני.
את הנפלא אני שולחת לך ליום שכולו
אהבה.
  ==========================
וואללה,
איזו מדהימה את,
אפילו מתשובה פשוטה
את יוצרת יצירה מופלאה???
 כבר אמרתי לך שאת וירטואוזית שלמילים,
נכון???
תודה לך על תגובתך היפה,
 יום נפלא ,
וחודש טוב
===================================
 wishingwell ‏24/12/09 12:51:
שרה יקרה,
  לי נראה שכך זה נכון ושלם.
  מאד מאד מיוחד ויצירתי.
  כל הכבוד!
  רותי.
=========================================
עו"ד יעל גיל ‏24/12/09 13:39:
העבודות שלך מופלאות ואני נהנית מהן בכל פעם מחדש. *
========================================
רותיל'ה ‏24/12/09 13:50:
עבודה לתפארת מדינת ישראל
אני הייתי משאירה זאת בכיתוב ידני
רק יותר ברור וקריא
את פשוט מקסימה
מתלבטת יחד איתנו,כייף לנו!
סוף שבוע נפלא
רותיל'ה
=======================================
מנוחת נפש ‏24/12/09 13:56:
רוצה תשבה חד משמעית : לא רבתי !
 הכתב האומנותי הוא חלק מהיצירה
היצירות שלך הן משהו לא מהעולם הזה
הייתי אומרת שמיימיות
הצבעים והצורות
כל מילה שקיימת במילון ,
מדהים , מקסים , מהפנט , מרגש, יפהפה
ביקרתי בקישור ששמת
ושם בכלל הלכתי לאיבוד בין הדברים
הייתי חייבת להעלות את הדבר הזה
של בית מס' 19 .
ולמען האמת אני חושבת שאני באה לבקר אותך
כבר לא מספיקות התמונות
אני רוצה את זה בחי
היצירות הנפלאות האלו
שמרגישים בהן את יפי נשמתך
את הראיה המיוחדת שלך לעולם
את האהבה והצבע שממלאים אותך
רוצה לראות אותן מולי
==============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 14:06:
צטט: דאז 2009-12-24 08:55:21
  עברתי ליד נתניה אתמול ובשום מקום לא ראיתי את הקווים האלה,
שלדעתי רק מכערים את הויטראז'ים 
הכל בראש,
  יקירי
אם תתאמץ,
תראה אותם,
כולם ראו,
תשאל אותם,
מה לא?
תודה על המחמאה העקיפה
  ====================================
מנוחת נפש ‏24/12/09 14:08:
 לא הצלחתי להעלות בהודעה הקודמת
אז הנה
היצירה המופלאה של בית מס' 19
===========================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 14:12:
צטט: עפרון רזי 2009-12-24 09:04:19
לשרה האומנית
את לא רק אומנית את גם אגדת שווק
מאות קוראים ומגיבים לך בהקשר לכתב היד
אולם הנושא החבוי כאן הוא השווק.
. אנשים אוהבים את שמם על יצירותיך.
ולי זה מפריע.
. בהערכה רבה
עפרון רזי
  תודה לך עפרון רזי,
כולנו כאן משווקים משהו,
כל אחד שכותב כאן,
משווק את עצמו,
את אישיותו,
את שירו,
את סיפורו,
כל אחד בדרכו.....
הפעם היתה לי מטרה מיוחדת,
אספר אותה לאחר כל תגובות המגיבים.
לא כלל לא מפריעה הוספת השם על יצירתי.
אני מתירה פרסום תמונות יצירותי בתוך ספרי לימוד,
על גבי כרכים של ספרים (יהודית רותם -קריעה),
כרקע למחזות, כרקע לטלויזיה,
כהוספת רקע להצגה וכו וכו,
אני מקבלת תשלום על כך... על כל תמונה ותמונה.
  למה לא???
יום נפלא ותודה לך.
==========================================
  ענת אנג'ל ‏24/12/09 14:22:
 בס"ד
הייתי מחליפה אלא אם כן יחול שיפור ודיוק (כמו כתב סת"ם) בכתב היד .
שאר היצירה ללא דופי ומדהימה!
ענת אנג'ל
========================================
 
shira_22 ‏24/12/09 15:48:

יצירתית ומדהימה!!!
=====================================
sweet1 ‏24/12/09 16:00:
שרה, העבודות שלך מדהימות כמו תמיד,
 לדעתי תשאירי את הכתב, זה כל המקוריות והיופי
===========================================
sari10 ‏24/12/09 16:16:
שרה, *
ראשית, היצירות מקסימות!
ו - לא,
לא הייתי מחליפה לכתב גרפי.
גם אני חושבת כי הכתב הידני הוא חלק מעבודת האמנות שלך!
==========================================
רוניתלה ‏24/12/09 17:17:
מגניבבבבבבבבבבבבבבב
יצירתייייייייייייייייייייי
מקוריייייייייייייייייייייי
==========================================
מושיקו חבשוש ‏24/12/09 17:23:

ממש ממש לא!
עבודה ממש יפה.
=====================================
מיכאלה ‏24/12/09 17:29:

שרה, קודם כל כבוד שפונים אליך ורואים ביצירתך מתנה ראויה וייחודית.
דבר שני, כתמיד - עבודתך יפייפיה ומהממת
שירלי
=====================================
pozit ‏24/12/09 17:37:
הכתב גם הוא יכול להיות חלק מהאומנות
ככה שכתב יחודי יכול להשלים את התמונה
זו דעתי  פוזית*
  ==============================================
בטי 2000 ‏24/12/09 17:39:
מי מי גאון ???
ווואוווו..
שרהלה ...הרבה זמן לא נכנסתי לאתר...היום ככה העפתי מבט...ואורו עיניי..
איזה רעיון גאוני...
ארץ ישראל שלי כל כך יפיפיה....
ארץ ישראל שלינראית כ"כ מוארת...מיוחדת
איזה רעיון מיוחדדדדדדדדד...שרה.
אוהבת תותך
בטי.
=============================================
כלניתאדומה ‏24/12/09 17:54:

ראשית יצירותייך כפי שכבר כתבתי לך מדהימות!!
לדעתי לא בכתב של דפוס אלא כמה שיותר קרוב לאותנטיות
===============================================
raquelle ‏24/12/09 18:10:
שרתי היקרה,
עבודתך נפלאה
ולאה הייתי משנה בה ולו
אות אחת!
==========================================
hkadman ‏24/12/09 18:11:
כן הייתי מחליף לו אני הייתי צריך לכתוב על גבי וויטראז', 
אולם אם יש לך כתב יד יפה ומדויק במיוחד*, את יכולה
להרשות לעצמך לכתוב עליהם בכתב ידך.
=======================================
שולה63 ‏24/12/09 18:27:
הלוואי והייתי מקבלת מתנות כאלו.
========================================

הוא הרויח פירסום עקיף עתה .
אגב מדוע שמך לא מתנוסס על גבי הציור?
==================================
ברכה רחל ‏24/12/09 20:35:

אני אוהבת את הכיתוב כמו שהוא
בהצלוחה
===================================
o historia ‏24/12/09 21:11:
A IETZIRA SHELACH MAKSIMA
LE ISHA MAKSIMA  KAMOCH
NESHIKA MI A CHAVER MI BRASIL
=================================תמו'ש ‏24/12/09 21:19:

שרה האמנית הגדולה..
יצירותיך נדירות ביופיי..
אומנות שצריכה להיות מוצגת
בחנויות של יודייקה..
מוקסמת מהכישרון..
בהצלחה יקירתי
שבת נפלאה לך..
========================================
fanny-li ‏24/12/09 21:29:
שרה את קוסמת מקסימה!!
עושה דברים יוצאים דופן
את הכתב באומנות את בוחרת
בכל אות שתכתבי את נהדת
אחת שעושה קסמים בעד עדינה
וחושבת שלכל דבר א מסיגה
סוף שבוע מקסים אישה נפלאה.
==========================================
תמר מייק לאופר ‏24/12/09 22:28:
עבודות נפלאות, כתב היד משתלב בציור המפות. בהצלחה רבה שרה!
  תמר
=============================================
שרה קונפורטי ‏24/12/09 22:31:
צטט: רמיאב 2009-12-24 09:37:31
שרה יקרה,
ראשית העבודות יפות מאוד.
שנית, אני מתפלא על שאלתך... למה שאלת?
לפי תגובותיך לתגובות,
 נראה שיש לך כבר תשובות מוכנות ודעתך לא תשתנה בעקבות תשובה זו או אחרת.
ישנה האימרה המפורסמת:
"אם לא תשאל, איך תדע?"
ואצלך... אם את יודעת למה תשאלי?
אני דווקא מסכים עם mick9 ומשיבים ברוח דבריה.
גם בכתב יד של אותיות דפוס יש רמות שונות,
תקראי להן אומנותיות או ילדותיות או גרפיות מקצועיות.
בהבדל מכתב-יד אישי באותיות כתב זורמות מאופיו של הכותב.
אני לא אביע את דעתי כדי לא לחטוף "שטיפה" כי כבר התקלחתי...  
אגב, חבל שלא ציינת את גודל העבודות.
בידידות אמיתית,
רמי
==================================
רמי היקר,
אין עליך,
צחקתי כל היום מהמשפט שלך, שאתה פוחד מהשטיפה שלי,כי כבר התקלחת.
אני חושבת שאזכור זאת כל חיי,
בניגוד לבדיחות אחרות שאיני זוכרת אחרי דקה.
אבל,
לא הבנתי את תשובתך כלל,
שאלתי היתה האם להשאיר את כתב היד (וזה יכול להיות כל סוג של כתב אבל ידני),
או אותיות גרפיות ממכונה, שרואים שזה תעשייתי ולא ידני.
לא מדובר בסוגי כתב שונים של כתב יד,
אלא השוואה בין ידני לבין גרפי ממכונת דפוס.
מלבד זה אתה צודק,
והוספתי את גודל העבודה בהקדמה,
90 על 50 ס"מ.
אתה משהו מיוחד,
מעריכה אותך מאד,
אדריכל, צלם, סופר, משורר, מורה,
ובטח שכחתי עוד משהו בדרך.............
תודה לך,
ערב נעים, 
שבת שלום
וחודש נהדר
=========================================
עמותת כמוך ‏24/12/09 22:38:
=================================
עזרא מורד ‏אתמול 0:05:
כן! לעניות דעתי
הייתי מחליף את הכתב . 
====================================
לומפומפיר ‏אתמול 0:11:
חד משמעית לא הייתי משנה.
כתב גרפי תעשייתי מקומו על יצירות גרפיות תעשייתיות -
פוסטרים, מודעות פרסומת, מגזינים וכדומה.
יצירתך אינה תעשייתית. היא אמנות אישית ייחודית.
על כן, יפה לה כתב אישי ייחודי.
=======================================
דני פולטין ‏אתמול 0:58:
שרה
עבודה מדהימה אבל הייתי מחליף את כתב היד ואת הקוקוים המקשרים בין המלל למקומות השונים
דני
==============================================
tcherni ‏אתמול 2:39:
איזו עבודה יפה
אל תחשבי אפילו להחליף את הכתב !!
============================================
הרוחנית ‏אתמול 3:07:
שרה יקירתי,אני חושבת שהיצירה מרהיבה ביופייה.
לדעתי את לא צריכה להחליף את כתב היד לכתב גרפי.
היצירה מושלמת.שולחת לך חיבוק וברכת אור ואהבה.
שושנה
===========================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:24:
צטט: גיגי הפקות 2009-12-24 10:08:22
צטט: ofira2009-12-23 22:56:51
ממש לא הייתי מחליפה.
הכתב הוא עבודת יד כמו כל היצירה ומשתלב יפה.
כל הכבוד על הרעיונות האינסופיים שלך!!!!
מתנה נהדרת!!!
שרי
 ===========================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:33:
צטט: רותי א' 2009-12-24 11:45:55
שרל"ה אהובה
איזה יופי! איזה כישרון! איזו אמנות! איזו שרל"ה זאת
...אחת יחידה ומיוחדת
מדהים!
לא הייתי משנה את האותיות
חוץ מ-הP
Better Place
וואו..שווה היה להיכנס ..למרות שאני בחופשה מהאתר...
נשיקות
שבת שלום
אין כמוך,
את אחת,ואני יחידה, ובטי מאוחדת....
שלושתנו מאוחדות....
סליחה,
מיוחדות...
כולו ביקשתי העדפת כתב,
וראי כמה מחמאות קיבלתי.....
אמבטיה של קצפת.
וואוהו,
מרגישה כמו סינדרלה.
אוהבת אותך, נשמה,
תודה ,
שבת שלום וחודש נפלא
==========================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:42:
צטט: מנוחת נפש 2009-12-24 13:56:20
רוצה תשובה חד משמעית : לא רבתי !
 הכתב האומנותי הוא חלק מהיצירה
היצירות שלך הן משהו לא מהעולם הזה
הייתי אומרת שמיימיות
הצבעים והצורות
כל מילה שקיימת במילון ,
מדהים , מקסים , מהפנט , מרגש, יפהפה
ביקרתי בקישור ששמת
ושם בכלל הלכתי לאיבוד בין הדברים
הייתי חייבת להעלות את הדבר הזה
של בית מס' 19 .
ולמען האמת אני חושבת שאני באה לבקר אותך
כבר לא מספיקות התמונות
אני רוצה את זה בחי
היצירות הנפלאות האלו
שמרגישים בהן את יפי נשמתך
את הראיה המיוחדת שלך לעולם
את האהבה והצבע שממלאים אותך
רוצה לראות אותן מולי
מה אומר לך מנוחה יקירתי,
את כל פעם מדהימה אותי מחדש.
והפסיקי לאיים, ממשי את איומך,
ובואי לבקר כבר יקרה.
תודה לך על תגובתך המדהימה,
שבת שלום לך וחודש נפלא,
====================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:44:
צטט: ענת אנג'ל 2009-12-24 14:22:00
 בס"ד
הייתי מחליפה אלא אם כן יחול שיפור ודיוק (כמו כתב סת"ם) בכתב היד .
שאר היצירה ללא דופי ומדהימה!
ענת אנג'ל
במציאות הכתב קריא יותר,
האור קצת מסלף בגלל התאורה המלאכותית.
תודה לך  ענת יקרה ,
שבת שלום וחודש נפלא
=======================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:46:
צטט: sweet1 2009-12-24 16:00:21

שרה, העבודות שלך מדהימות כמו תמיד,
לדעתי תשאירי את הכתב,
זה כל המקוריות והיופי
  מסכימה איתך לחלוטין,
תודה לך יקרה ,
שבת שלום וחודש נפלא
========================================
* המלאך * ‏אתמול 3:48:
   חברה אמנית יקרה,
אם מדובר במפת מיקום ותדריך,
שמיועדת לחלוקה לסוכנים או לציבור הרחב,
הרי שזה ילדותי, חובבני ומעליב...       
אך מאחר שמדובר כאן בעבודת אומנות,
שאמורה לתת תחושה של עבודת יד של אמן,
וזה בא לידי ביטוי בחוסר האחידות של האותיות,
הישור, המרוווחים והשורות...
מה שנראה בקלות לעין ומצביע על השקעה ועיצוב כל אות ואות באופן ידני.
שבת שלום ומבורכת, * פרשת השבוע - ויגש...
  ===========================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:48:
צטט: רוניתלה 2009-12-24 17:17:36
מגניבבבבבבבבבבבבבבב
יצירתייייייייייייייייייייי
מקוריייייייייייייייייייייי
 ת ודההההההההההההההה
========================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:51:
צטט: מושיקו חבשוש 2009-12-24 17:23:41

ממש ממש לא!
עבודה ממש יפה.
  תודה לך ,
שבת שלום וחודש נפלא
=======================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 3:53:
צטט: מנוחת נפש 2009-12-24 14:08:39
 לא הצלחתי להעלות בהודעה הקודמת
אז הנה
היצירה המופלאה של בית מס' 19
  זהו ויטראז שייצרתי לתוך דלת כניסה לבית פרטי.
תודה לך יקרה,
===================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 4:10:
צטט: בטי 2000 2009-12-24 17:39:13
מי מי גאון ???
ווואוווו..
שרהלה ...הרבה זמן לא נכנסתי לאתר...היום ככה העפתי מבט...ואורו עיניי..
איזה רעיון גאוני...
ארץ ישראל שלי כל כך יפיפיה....
ארץ ישראל שלי נראית כ"כ מוארת...מיוחדת
איזה רעיון מיוחדדדדדדדדד...שרה.
אוהבת תותך
בטי.
===========================================
גם אני אוהבת אותך בטי יקרה,
ביקשתי את דעתכך בהקשר לכתב היד,
ובמקום, קיבלתי, מי גאון של אמא???
חכי חכי, אני אחזיר לך יקרה,
מה לא?, חולה עלייך,
שבת מקסימה לך,
וחודש עוד יותר נפלא,
====================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 4:13:
צטט: raquelle 2009-12-24 18:10:51
שרתי היקרה,
עבודתך נפלאה
ולאה הייתי משנה בה ולו
אות אחת!
====================================
מתייצבת לפקודתך,
יקרה,
מה שתאמרי,
(מזלך שאני בדעתך),
תודה לך, בהחלט מסכימה לכל מילה.
שבת שלום,
חודש נפלא
============================= 
שרה קונפורטי ‏אתמול 4:17:
צטט: בס"ד ישעיהו גלינסקי 2009-12-24 19:13:24
הוא הרויח פירסום עקיף עתה .
אגב מדוע שמך לא מתנוסס על גבי הציור?
נכון,
היום אמנים לא חותמים גם על עבודתם,
מכיוון שמזהים את סגנונו האישי,
או את "כתב ידו" של האמן.
בכל מקררה,
זו עבודה מוזמנת,
ומצאתי לנכון לא להוסיף.
תודה ושבת שלום
=====================================
שרה קונפורטי ‏אתמול 4:32:
צטט: לומפומפיר 2009-12-25 00:11:43
חד משמעית לא הייתי משנה.
כתב גרפי תעשייתי מקומו על יצירות גרפיות תעשייתיות -
פוסטרים, מודעות פרסומת, מגזינים וכדומה.
יצירתך אינה תעשייתית.
 היא אמנות אישית ייחודית.
על כן,  יפה לה כתב אישי ייחודי.
  תודה לך,
מסכימה עם כל מילה,
שבת שלום,
חודש נפלא
==============================
שרה קונפורטי ‏אתמול 4:35:
צטט: tcherni 2009-12-25 02:39:45
 איזו עבודה יפה
אל תחשבי אפילו להחליף את הכתב !!
*
 תודה לך,
האמן לי, שאני לא זאת ש חושבת!!
שבת שלום,
חודש נפלא
==================================
mzukan ‏אתמול 6:19:
בוקר טוב לך שרה, המילה תעשייתי מראש מעוררת בי דחיה , אבל כאן נדמה לי שטמנת איזה מוקש קטן,
זה כמו לשאול איזה מפה גיאוגרפית הייתי מעדיף?
זו של ימי הביניים המשורטטת ביד ועטורת סמלים,
או זו של היום  שכולה אינפורמטיבית ומדויקת,
ברור שכל אחד היום היה בוחר  בזו האפקטיבית והמדויקת,
אבל למי שאוסף יצירות אומנות גם לו היתה בחירה מוחלטת בזו המעוטרת של ימי הביניים,
וצריך לכוון ללב הלקוח , אני אישית מעדיף את טביעת ידו של האמן,
בידידות רבה אשר
  ======================================================
שלפ מעבדה חקלאית ‏אתמול 7:40:
נהדר
אין לי ביקורת  
שתי נקודות לא של ביקורת
חיזוק  ירושלים
ציון הקוו הירוק  בנקודות ירוקות 
עודד
=================================================
השמח ‏אתמול 7:41:
עבודתך מקסימה
לא הייתי משנה דבר
שחר
================================
mottyd1 ‏אתמול 9:57:
שרה יקירה,
  יצרת יצירת אמנות
  לא הייתי מחליף את הכתב זה הרבה אותנטי ככה
  יפה בעיני ו......... אקולוגי ............
  סופ"ש נעים לך !
========================================
leagat ‏אתמול 10:05:
צטט: debie30 2009-12-23 23:22:58
שרה יקרה,
ראשית היצירה מרהיבה ביופיה,
לדעתי, אין כמו כתב יד ,
בעיקר ביצירה שהקווים שלה כה זורמים,
במקרים האלה כתב תעשייתי הוא ברירת מחדל
אשר לא בקיאים בקליגרפיה,
מנסיוני, כאשר החלפתי כתב יד באותיות ממוחשבות
התרעמו עלי.
דבי
 אני חוזרת על דברי רבים
עבודותייך מעולות, עד כמה שידיעתי מגעת באומנות זו
כתב יד עדיף בעיני
אך יש כותבים שמציירים אותיות יפייפיות כמעט כמו עבודה גרפית, אך טבעית
הייתי מחפשת אדם כזה לביצוע
וזו רק דעתי
העבודה ככולם נפלאה בעיני!!!
 סוף שבוע מהנה יקירה
לאה
===============================================
נדב בלוך ‏אתמול 11:16:
האם הייתם מחליפים את הכתב הידני האמנותי על גבי הויטראז' בכתב גרפי תעשייתי?  
  להתלבטות שלך אם להחליף את הכתב היתה סיבה
ולדעתי הבעיה לא נפתרה ולא תיפתר כאן בקפה
============================================= 
אימון לקו התקווה ‏אתמול 11:36:
במקרה זה רצוי גרפי
==================================
רפאלה ‏אתמול 11:46:
ואווווווווווווווווו.
יצירות פאר.
לא הייתי מודעת לכשרונך.
עבור השיתוף.
שבת שלום
======================================== 
פיני יחזקאלי ‏אתמול 15:53:
אני הייתי מחליף,
  אבל מצד שני,
  מה אני כבר מבין???
  רק בריאות
  פיני
======================================== 
sigjon ‏אתמול 17:21:
שרה,
עבודתייך מדהימות...
אבל כן, הייתי מחליפה את הכתב...
הכתב הנוכחי לא משתלב עם עבודתך, זה נותן הרגשה של משהו לא גמור..
סיגל
======================================== 
  ורד סת שני ‏אתמול 17:55:
לא בכתב גרפי תעשייתי, אבל אולי באותיות של סופר סת"ם
======================================== 
Malliked ‏אתמול 20:24:
   עבודה מדהימה, מקסימה, יחודית .
  למתנה מקורית אומנתית  ואישית  לי נראה  ומרגיש לתת ביטוי גם לכתב היד.
  שבת שלום !
======================================== 
מילה נוגעת - רחלי ‏אתמול 20:29:
שרה
עבודה יפה ומאוד מתאימה למתנה ,
גם הכיתוב לדעתי מוסיף
שבת שלום לך
======================================== 
trees ‏אתמול 21:10:
עבודות מקסימות!
ולא. לא הייתי משנה :-)) *
======================================== 
מרום מינוף ‏אתמול 21:41:
לדעתי עדיף לא לשנות בשום אופן לגרף תעשייתי ,אלה להשאירו כפי שהוא, שכן זה כל היופי באומנות :-)
======================================== 
lila -design ‏היום 10:35:
ממש לא!
זה מה שנותן את המגע האישי והנופך המעט ישן ואותנטי
======================================== 
anig ‏היום 11:59:
מצא חן מאד
======================================== 
יוסי נבו ‏היום 12:17:
נהדר כמו כל עבודותיך. אחת אחת.
======================================== 
תמי ! ‏היום 14:21:
נעשה מהלב, לדעתי אין צורך להחליך את כתב היד
שבת שלום.
גם הכיתוב לדעתי מוסיף
שבת שלום לך
 ===========================================




Back to category


Sara Konforty's Studio:
Mob: +972-52-3676472
Email:ks7@inter.net.il
www.sarakonforty.com
Kfar Yona

Copyright © Sara Konforty. You may not copy, distribute, publicly display or disclose to a third party site images without her permission